Minek örül az aki lead telefonon egy hamis szobafoglalást más nevére?
Teszi ezt egy tucat szállodát panziót felhivva. Megadja a telefonszámát annak akinek a nevére lefoglalja, mintha ő lenne a foglaló. Tudja hogy csak írásban lehet szobát foglalni, ezért megkérdezi, "megkaptuk e az e-mailt." - Nem kaptuk meg. "Nem baj jó lesz igy is most már." jön a válasz. A kulturálatlan hang árulkodó volt, és fenttartással fogadtuk. Felhívtuk a megadott telefonszámot kiderült hogy már tucatnyi reklamációt kaptak az áll foglalásokra.
1 megjegyzés:
Elég idióta a tyúk, de a hotelekben is elég idióták szoktak lenni a recepciósok. Ha valaki lefoglal egy hotelszobát, akkor rendszerint az igényli a hitelkártya garanciát is . . . azaz a hitelkártyaszámot a hotel tudni fogja. Na már most a kedves telefonbetyár kiscsajtól csak annyit kell kérdezi: legyen kedves már megadni azt a hitelkártyaszámot amivel a foglalás történt? Ha nem ad meg semmit akkor már felesleges is felhívni azt a delikvenst akinek a számát bemondja ;)
Tőzsde
Megjegyzés küldése