2007. február 11., vasárnap

Szíveslátás Vendéglátás

Itt van ez a kis panzió. 1989-ben nyílt. Családi vállalkozásban működik.
Nagyon sok nehézség árán jutott el mai állapotába. Szeretne természetesen tovább fejlődni. Ehhez járulhat hozzá azok véleménye akik már jártak ott, vagy azoké akik készülnek oda, esetleg akik a honlap alapján formálnak véleményt akár néhány sorban. Ha van elképzelésük tapasztalatuk, vagy a látottak alapján, tudnak véleményt nyilvánitani, kérjük osszák meg velünk, és másokkal. Milyen legyen egy jó panzió? Egy olyan, amelyik nem akar máról holnapra meggazdagodni, de nem is akar eltűnni a feledésbe. Mondhatja bárki ez az én dolgom. Igaza is van. És itt jön a klasszikus de! Nem ötleteket koldulok most. Nem arra van szükség, hogy valaki felsorolja a szolgáltatások listáját. Még ez meg az kellene. Inkább arra gondolok, ha itt vagy másutt jól vagy rosszul érezte magát amitől élmény volt számára a kikapcsolódás, és amit szívesen megosztana másokkal.

Névtelen írta...

Helló!

Akkor most itt leírnánk tapasztalatainkat...
Szombathelyen, amikor ott nyaraltunk egy apartmanban, a szemben lévő moziban discot tartottak, ez persze nem derült ki előtte, csak akkor este, amikor elkezdték, s hajnalig tartott a zene, s egész éjjel fenn voltunk...a fürdőszobában gázmelegítős bojler volt, s rögtön a mosdó mellett, s igen kellemetlen volt, amikor kézmosás közben hirtelen, nagy hanggal bekapcsolt a melegítés...
A tv rossz minőségű volt,a képe szinte élvezhetetlen, s így este nem igazán tudtuk nézni, de mikor olvasásra szántuk el magunkat, kiderült, hogy a világítás sem az igazi, igen kevés volt. Ezek miatt nem tudtuk otthon érezni magunkat, s ráadásul a tulaj is megjelent utolsó nap reggel 8 körül...

E: leírnám kéthetes Kölnben töltött tapasztalataimat. Ott is nagyon jól felszerelt volt a szállás, s volt néhány ötletes dolog (pl: bicikli vagy síkölcsönzés, helyben olvasgatható újságok), de mégsem volt otthonos, nagyüzeminek tűnt, a tapéta igen csúf volt, az étel nemcsak rossz volt,hanem kevés is. Viszont volt külön szoba a mozgássérülteknek a nekik megfelelő elrendezéssel, pl: kapaszkodók a fürdőszobában, alacsony villanykapcsolók, kilincsek.

Míg itt a mátraszentimre panzióban mind a szobák elrendezése és felszereltsége kitűnő volt, csak jót tudunk mondani a szállásról.S a falborítás igen ötletes, még otthonosabbá teszi a szobát, s a higiénia is teljesen megfelelő volt. A túrabakancs helye pedig nagyon ötletes, legalább nem kell a nehéz, sáros bakancsban végiggyalogolni a szobáig, ezzel mindenki csak jól jár.
Bár én (T) elég válogatós vagyok, minden vacsorával és reggelivel elégedett voltam, igen finomak voltak. A felszolgálás helyénvaló volt (már jártunk olyan helyen, ahol csak lehajítottánk elénk a tányért, egy szó nélkül).
Leó nagyszerű kutyus :) ez nagy pozitívum, hogy itt lakik ő is, megmutatja, hogy a gazdái türelmesek tudnak lenni, s nagyon szeretik. Mivel Mi is nagy kutyabarátok vagyunk, ez mindenképpen pozitívum, hogy a szállás körül láthatjuk.
Bár más helyen kisebb tárgyak eltűntek, itt a panzióban teljesen megbízhatunk, hogy ilyesmi nem fog előfordulni, s az ilyen bizalom igen fontos. Most a pünkösdi hétvégén is lehetőségünk volt ezt megtapasztalnunk nálatok.

Üdv!

Névtelen írta...

Sziasztok! Több éve nyaralunk belföldön,és sajnos nekünk is vannak rossz tapasztalataink.A csillagok száma sajnos nem mindig arányos a szolgáltatás minöségével.Pécs Rácz Hotel a 3csillagos besorolást kapta,és a vacsoránál a hús büdös volt,a tiszta nadrág koszos lett a szekrényben,a hütöt kivül-belül a kosz ette meg,stb.mikor szóvá tettük észrevételeinket,felháborodva ránkförmedtek.Az idei nyaralásnál 3fö szempont alapján választottunk:erdös,és kutyabarát szállást kerestünk, lehetöleg a Mátrában.A szimpatikus honlap alapján döntöttünk e panzió mellett,amit nagyon nem bántunk meg.A táj,a házias ételek,(amiben azt sajnáltunk,hogy nincs házhozszállitás Budapestre:-)a családias hangulat Mátraszentimre függövé tett bennünket!!Leo Francia Bulldogunk nagy kedvence akit egyszer meg is sétáltattam példája a háziak nyugalmának,és kedvességének.Rendkivül jól éreztük magunkat!A pesti rohanás után felüdülés a helybéliek barátságos,kedves,és közvetlen kapcsolat keresése.AJÁNLANI TUDJUK BÁRKINEK aki aktiv pihenésre,hosszú sétákra kulináris örömökre vágyik.Mi mindenféleképpen visszatérünk!!,és kiterjedt baráti körünket is erre csábitjuk.Köszönettel,Szabó Család Budapeströl.